Στo πλαίσιo της δράσης «Τα παιδιά ομορφαίνουν την πόλη», μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, συμμετείχαν στη ζωγραφική ΚΑΦΑΟ της ΔΕΗ, στην οδό Ελιάς.

Η δράση πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά, σε συνεργασία του Δήμου Βέροιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας, με στόχο την αναβάθμιση της αισθητικής του αστικού τοπίου και την ενίσχυση της σχέσης μεταξύ σχολικής και τοπικής κοινότητας.

Μαθητές/τριες που συμμετείχαν: Αρσενίου Δημήτρης, Κουσίδης Δημοσθένης, Στεργίου Χρυσούλα, Χονδροματίδου Κέλλυ.

Βοηθοί καθηγητές: Καραγιανόπουλος Γεώργιος, Μπάλτος Ιωάννης.