Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 έλαβαν χώρα στο 1ο  ΓΕΛ Βέροιας, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, δύο Δειγματικές Διδασκαλίες στο μάθημα της Φιλοσοφίας Β’ Λυκείου. Ακόμη, επιμορφωθήκαμε στην δημόσια Κενρτική Βιβλιοθήκη Βέροιας για το θέμα: «Ο Τρόπος λειτουργίας μιας Βιβλιοθήκης. Χρήση καταλόγου».

Για τις «Λειτουργίες και Εφαρμογές στον Διαδραστικό Πίνακα»  και «Κάνοντας ένα μάθημα ελκυστικό» εισηγηθακν και πάλι δύο εκπαιδευτικοί του σχοελίουμας, ενώ η ολομέλεια παρακαούθησε δύο σεμινάρια απο το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ενηλίκων Βέροιας, με τίτλο «Ψυχική ανθεκτικότητα των Εκπαιδευτικών» και «Η διαχείριση του πένθους από τους Εκπαιδευτικούς».

Εξ αποστάσεως υλοποιήθηκαν δύο επιμορφωτικές συνατήσεις με θέμα την «Προσαρμοστικότητα και διαχείριση αλλαγών στη Σχολική Μονάδα», και την  «Συμβολή του σχολείου στην επαγγελματική ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών».

Στο τέλος της Δράσης τέθηκε στους εκπαιδευτικούς που πήραν μέρος ένα ερωτηματολόγιο αποτίμησης. Τα αποτελέσματα, τα οποία θα συζητηθούν σε ολομέλεια του Συλλόγου Διδασκόντων, παρουσιάζονται στα παρακάτω γραφήματα.

Η Δράση ολοκληρώθηκε με τη συζήτηση των αποτελεσμάτων της ενδοσχολικής επιμόρφωσης στην ολομέλεια του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνέλευση στις 15-05-2026, την επίδοση των Βεβαιώσεων Συμμετοχής και τον σχεδιασμό της περαιτέρω συνέχισής της κατά το επόμενο σχολικό έτος.