Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος του σχολείου μας «Πράσινο σχολείο, μπλε πλανήτης: μαθητές για το κλίμα», η περιβαλλοντική ομάδα του 1ου ΓΕΛ Βέροιας υλοποίησε μια έρευνα σχετικά με τη χρήση και την εξοικονόμηση νερού
.
Στόχος μας ήταν να μελετήσουμε τις καθημερινές συνήθειες μαθητών και εκπαιδευτικών, τις απόψεις τους για τη σπατάλη νερού και τη σχέση του πολύτιμου αυτού αγαθού με την κλιματική αλλαγή.

Για την έρευνα δημιουργήσαμε ερωτηματολόγιο, στο οποίο συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπάρχει σημαντική περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, αλλά και ανάγκη για περισσότερη ενημέρωση και υιοθέτηση πιο υπεύθυνων συνηθειών στην καθημερινότητα.

Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας, δημιουργήσαμε την αφίσα με τίτλο «Κάθε Σταγόνα Μετράει!», την οποία παρουσιάσαμε στη σχολική κοινότητα. Μέσα από σύντομα μηνύματα, γραφήματα και εικόνες, προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τη σημασία της προστασίας του νερού και να ενθαρρύνουμε όλους να συμβάλουν στην εξοικονόμησή του.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία συνεργασίας, έρευνας και δημιουργικής έκφρασης για την ομάδα μας. Πιστεύουμε ότι ακόμη και μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά, γιατί πραγματικά… κάθε σταγόνα μετράει!